Idea TILIGO polega przede wszystkim na zdefiniowaniu poszczególnych elementów wchodzących w skład każdej oferty handlowej:
• | Produkty (surowce, części i komponenty), czyli podstawowe elementy, materiały, narzędzia etc., które wykorzystasz w planowanym projekcie |
• | Usługi, czyli czynności, które konieczne są do zrealizowania projektu, a które generują koszt w Twojej firmie |
• | Zestawy (alternatywna nazwa Receptury), czyli najczęściej wykorzystywane kombinacje produktów i usług oraz innych zestawów. |
Wszystkie zdefiniowane w ten sposób elementy (produkty, usługi i zestawy) można następnie w prosty i intuicyjny sposób łączyć w OFERTY (PROJEKTY) i automatycznie uzyskiwać ich końcową cenę. Jeśli zmienisz zapisy w jakimkolwiek elemencie projektu, wtedy cały projekt ulegnie odpowiedniej aktualizacji.
Ten prosty z założenia mechanizm został w TILIGO doposażony w bardzo zaawansowane funkcje, jak m.innymi:
• | parametryzacja (tj. określanie niektórych wartości w postaci funkcji matematycznych. Opis parametryzacji znajduje się w innych rozdziałach) , |
• | ustawianie różnych poziomów rabatów (per produkt, per katalog, per kontrahent) |
• | definiowania alternatywnych elementów możliwych do wykorzystania w danym projekcie |
• | definiowania klientów, dostawców oraz dostawców alternatywnych i wiele innych. |
Dzięki tym funkcjonalnościom możesz w szybki i bezbłędny sposób wycenić ofertę, a następnie wyeksportować ją do szablonu i przesłać do klienta w krótkim czasie po otrzymaniu od niego wszystkich informacji dotyczących zlecenia. Ofertę możesz też wyeksportować do zewnętrznych aplikacji biurowych używanych w Twojej firmie.