W tym submenu możliwe jest ustawienie:

1.Minimalna wartość marży w całej ofercie. Jest to wartość przy której program ostrzega, że oferta  może być zbyt nisko wyceniona. Rzeczywista wartość marży sprzedaży jest liczona poprzez odpowiednie porównanie proponowanych cen sprzedaży oraz cen zakupu.
2.Opcja Ustalaj cenę sprzedaży przy tworzeniu nowych produktów.
W programie TILIGO możliwa jest praca w dwóch trybach.
a.Ustalanie ceny sprzedaży (ceny katalogowej) na etapie zakupu nowych produktów i usług. Inaczej mówiąc można tu ustalić zależność ceny katalogowej od ceny zakupu. W tym wypadku cenę katalogową ustala się przy zakupie danego produktu. W tym trybie pracy użytkownik może później zmniejszyć cenę poprzez dodanie do oferty odpowiednich rabatów
b.Brak powiązania pomiędzy proponowaną ceną katalogową i ceną zakupu. W tym przypadku użytkownik tworząc oferty posługuje się cenami zakupu, do których dolicza odpowiedni narzut (do każdej pozycji lub hurtowo dla całej oferty).

 

Poniższe zaznaczenie oznacza, że zamierzamy pracować w trybie z rabatami:

clip0048

 

uwaga_50_red.zoom50 Uwaga:

Narzut globalny na całą ofertę skutkuje w ten sposób, że wszystkie ceny na końcowej ofercie są powiększone o wstawioną marżę globalną. Dotyczy to zarówno pracy w trybie rabatów jak i narzutów (czyli w systemie cen zakupu i cen sprzedaży).